четверг, 20 июня 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія

Все завершено, обговорено, надано поради й зауваження, висловлено захоплення створеними ресурсами...
Я дуже люблю тренінги за програмою "Інтел. Навчання для майбутнього" за їх чітку структуру, послідовність дій, різноманітність вправ, можливість познайомитися з іншими викладачами з різних куточків України, поспілкуватися, обговорити проблеми впровадження програми в навчальному закладі. А головне - за реальний кінцевий результат - портфоліо (вебфоліо), що можна використати в реальному навчанні учнів.
 Не був виключенням і тренінг за 10 версію.
 Мої форми і методи навчання студентів дуже змінилися  удже після 3 версії. Я навчилася ставити проблемні запитання, провокувати спілкування студентів один з одним, оформлювати презентації таким чином, щоб відображалося дослідження проблеми, а не вся та інформація, що є в Інтернеті.
Та після тренінгу за 10 версією я розумію, що таке формуюче оцінювання, як і коли воно здійснюється і як воно може допомогти фасилітувати процес навчання студентів.  Я розумію, як використати різноманітні сервіси веб 2.0 для організації індивідуальної, групової роботи студентів. Це є дуже цінним, бо може зробити процес навчання активним, прозорим.
Я готова навчити всіх бажаючих викладачів працювати за 10 версією програми, тому що її переваги - гнучкість, демократичність, мобільність, доступність - здатні перевернути процес навчання студентів, повернути навчання обличчям до студента, дають можливість студенту самостійно керувати, направляти, спрямовувати власне навчання та самостійно обирати для цього інформаційні технології.
Це чудова програма, тренінги надаюь крила. Та для того, щоб ці крила не опускалися, звісно потрібна допомога держави у тому, щоби включити у навчальні плани підготовки учителів обов’язкове проходження тренінгу за Програмою. Жодна із дисциплін навчального плану, яку б вона не мала б назву, не покаже ЯК ефективно використовувати ІТ у професійній діяльності вчителя - це я точно знаю.
Дякую усім за співпрацю!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий