організація педради в вики виявилося незвичним процесом, але дуже корисною вправою, яка показала форму проведення обговорення питань в мережі.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, що інтернет може і повинен розвивати в учнів навички 21 століття.
Обговорення закону про авторське право нагадало основні його ідеї. А стаття щодо стратегій проти плагіату виявилась новою, своєчасною та актуальною.
Пошук інформації для проекту показав, що інформації з теми проекту дуже багато, але у чистому вигляді учні її взяти не зможуть, а тому вони мають здійснювати аналіз, синтез та оцінювання, тобто те, що треба у проекті.
Повністю погоджуюсь з останнім реченням і вважаю, що пошуку інформаації необхідно навчати і це дійсно є навички 21 сторіччя
ОтветитьУдалить