Цей модуль допоміг мені з’ясувати, що таке скафолдинг, а також мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме яким чином відслідковувати прогрес навчання учнів, допомагати досліджувати інтернет-ресурси та спрямовувати на ефективне спілкування. Самооцінювання з фасилітації дозволило замислитися над власними формами і методами викладання. Створення інформаційного ресурсу з фасилітації роботи учнів у проекті знову звернуло увагу на проект в цілому та дозволило усунути певні недоліки.
Обговорення підсумків роботи на тренінгу показало, що завдяки логічно побудованій структурі навчання досягнуто дуже багато цілей, створенно безліч докуменьів, вдосконалено роботу з певними технологіями та засвоєні нові.
Робота продуктивна, спілкування ефективне, емоції позитивні, а головне є відповідь на ключове питання тренінгу: Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Дякую за висловлені міркування. Якою Ви бачите свою роль у 10-ій версії програми? Що вона дала Вам особисто та дасть вашим студентам? Було б цікаво прочитати Ваш допис
ОтветитьУдалить